torsdag 16. april 2009

Tante, tante, tante!!

I dag he ej vør barnepike for min skjønne tante unge! Linn skulle på tannlegen, og dermed trengte ho nåkken som kunne passe den lille solstrålen! Ej va so heldig at ej blei spurt, og dermed vart de mej!


Når Linn for, trilla ej Vilde rundt heile Valderøya, hadde faktisk ikkje trudd at de va en så fin og lang tur, men vartfall so va de herli å kunne trille i sola, sjøl om de va litt vind! ü Når oss kom tilbake, fekk ho sej litt mat. Menst ej gjor lekse låg ho på golvet å kosa sej me leikene sine! Men so sønst ho de blei litt kjedli i lengda, så då måtte tante til me sangstemma si å synge litt for lille Vilde! de sønst ho va kjempegøy, så då tok ho like godt å sang atme mej!

Utpå dagen måtte ej heim ijen, for ej skulle på trening, eller utpå dagen, de va for so vidt seint på dagen, men vartfall, handballtrening blei de ikkje, men nok en fjelltur frå Godøya til Alnes! denne gongen tok ej rekordane mine, ej brukte et kvarter mellom kvar bok, frå hallen til Egga, kvarter, Egga til Sløk, kvarter, osv. va ganske stolt over mej sjøl når ej kom ned igjen! neste bli vel ti min på nåkre av plassane? hehe.. he søte å skrive om treningsplanlegging i dag, så då kan målet mitt ver å komme mej frå bok til bok på ti min. Men då må ej i litt meir hardtrening først!

No skal ej lese litt meir på samfunnsfagen, skal ha prøve i mårga, so de gjelde å ver skikkelig godt forberedt! Go natt, å ha en fin dag i mårga ü

Ingen kommentarer: