onsdag 2. april 2008

Herli dag!

Ej våkna klokka kvart over åtte idag, å de va so herli å tenke på at oss ikkje skulle bjønde på skulen før klokka ti! Va litt seint ute, for bussen min gjekk 8.35, so ej skonta mej å bli ferdi! De so egentli va grunnen til at ej våkna va telefonen vår som ringte. Ej hadde visstnok skrudd av vekkerklokka på mobilen min, so sann kan de gå!

Katten he heile denne veka gått å mjaua etter kattongane sine, fordi oss måtte ta livet av dei, fordi ingen ville ha dej :Z So sann he ho egenli holdt heile huset våkne, men i dag hadde ho nesten lagt sej stilt og roli oppi senga mi.. Merkli, for ho burde ha vekt mej, men neida!

Skuledagen min bjøndte med en dobbeltime i treningslære, der oss skulle planlegge nåkre aktiviteta til fotballskulen som oss skal ha lame AaFK i august! bli kjekt de! Maria og ej he planlagt ei veldi gøy bosuball-økt, som ej tru bli veldi bra!

No sete ej å he to dobbeltima me norsk, og der he oss fått et valgfritt tema å skrive om. De må vere en sakprosatekst, og ej he valgt å skrive artikkel om et bankran! ü vekje akkurat om de bli so veldi bra, men ej gjer mitt beste vartfall!

Dei neste to timane fær oss kanskje fri, for der skulle oss egentli ha hatt engelsk, men engelsklæreren min ekje på skulen, for ej tru han e ute å reise! Men selfølgeli fær ikkje oss fri alle dei timane, nei dei skal oss bruke til andre fag! kjipern egentli! so dette bli en veldi herli dag, me mykje fri üÜ

ha en fortsatt fin dag der ute!

Ingen kommentarer: