søndag 22. april 2007

"Sommerkveld" i april, hos Klara :)

I dag he oss jentene hatt en kjempekoselig kveld! Sjølv om snøven enda ligge oppe på fjellet, e d ingenting som stoppa oss i å "leike" at d e varmt, at d e SOMMER!! Då starta oss heller litt før! So i dag va also temaet sommer, ka bli d då neste gang? Endte opp m at oss holdt på m "flasketuten-peiker-på" som e en veldig morsom leik, spesielt når en finne på ganske mykje sprøtt, som å gi kake til naboen, eller holde på med "ding-spring"! Hehe.




Her helde oss på med "flasketuten-peiker-på" :) Kjekt!


Her måtte ho Martine ut å synge"Joline", midt på marka.. Morsomt! Va ganske kaldt, så ho måtte låne ei jakke av Klara.

The rest of the gang! Eller vartfall nesten. Ser ganske sprø ut, men d va ganske kaldt! Vakje heilt sommer enda nei! Hehe.

2 kommentarer:

Catta sa...

Hehe... Høres skikkelig koselig ut =D
Hesten på bildet mitt heter Saminka(araber/welsh), hun var fôrhesten min før... Dessverre vokste jeg fra henne, og hun blir halt hele tiden!... og da jeg fikk tilbud om Heather (en skimmel connemara) ble det til at jeg måtte bytte fordi foreldrene mine ikke ville betale for Saminka mer... =( Skikkelig trist... Men, men... er jo kjempeglad i Heather og Erling (Erling er en shettis jeg er hestepasser for) Ja... dette ble en lang komentar! :$
Noe i mot om jeg linker bloggen din?
klem fra Cathrine

Catta sa...

Linker deg nå! tusen takk =) hehe.. bare å linke ja.. hehe